tirsdag 25. januar 2011

kanskje en BIL?


Det er standard-spørsmålet fra Noah når han ser en pakke. Uansett om pakken er til han, til mamma, eller til noen andre. Spørsmålet har noen ganger fått folk til å føle seg ille til mote - for eksempel når han har fått en pastilleske, og den generøse giver blir spurt om det er en bil inni.  

Men spørsmålet er bare tull også fra hans side. Det tok litt tid før jeg forstod det. Men når han lurer på om det "Kanskje er en bil" inni hånkleet når jeg tørker ham etter morgenbadet, så skjønner jeg at det bare er tøys :) Og så ler han høyt, "neeei - bare en liten tiss!" Hehe...


Etter morgenbadet ser kranen over badekaret slik ut. Den trengte tydeligvis litt dekorasjon. Og gutten vår har jo ikke ordinære badeleker. Han tar nemlig med lekebilene sine i vannet.

Trenger jeg å si at gutten er glad i biler? Noah sørger dessuten for at mamma, pappa, Lukas og Noah har en bil i hånden til alle døgnets tider ;) Leke sammen?

Moro å være guttemamma!

5 kommentarer:

  1. Så søøøøt:) Min lillegutt er også veldig opptatt av biler om dagen:)

    SvarSlett
  2. fin dekorasjon i dusjen det der da :)

    SvarSlett
  3. Han er så god!!:)

    SvarSlett
  4. ja, han er en liten fining. Må jo bare smile :)

    SvarSlett
  5. Herlige godgutten til mormor!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...