tirsdag 18. januar 2011

P R E operativ



Jeg har hundrevis av tanker, tusener av idéer. Og minst millioner av burde-gjort her i huset. Likevel er jeg i tidenes sløve modus, og får gjort minimalt av alt jeg egentlig hadde tenkt å få til. Hvor forsvinner tiden hen? Jeg er i en slags pre-operativ tilstand. Stille før stormen. Håper jeg.

Så da er det bare å kose seg med kaffe og interiørblader da. Ikke sant? Og gode blogger - og de er det jo tusenertusener av. Høste enda litt mer inspirasjon før idéene skal se dagens lys

Kanskje i morgen??

6 kommentarer:

  1. jeg synes du er flink, jeg! du imponerer meg stadig:)

    SvarSlett
  2. Det høres kjent ut! Her har eg gått heime heile hausten i meir eller mindre god form, og kva har eg gjort!? Ikkje eit pøkk, og alle har sagt at no har du jo god tid til å lese, strikke osv osv...Eg har lese ei bok og strikka eit teppe som andre sikkert hadde brukt to veker på.
    Eg er konstant i sløvemodus...
    Kanskje stormen kjem hit òg ein gang...No er det hvertfall veldig stille!

    Love Cam

    SvarSlett
  3. KOm hit via fr. eplegrøt:) Blir helt betatt av bloggen din, ordene, bildene og de vakre tingene:)

    Kan jeg få følge deg? Ha en fin dag:)

    kristin

    SvarSlett
  4. eg gler meg til stormen ;O)

    SvarSlett
  5. Hehe! Kjenner til den der! her er det kaffe og tv-titting, samt skammelig mye nettshopping om dagen. Menmenn, bare to uker igjen før jeg startet jobb igjen. da får mannen ta seg av hus og hjem:)

    Elsker bloggen din, min vakre!

    Varme klemmer fra Marit. Iver hilser også:)

    SvarSlett
  6. Så veldig koselige hilsener! Det varmer :) Ja, gleder meg til å få gjort litt. I det siste har tiden forsvunnet i ingenting. Men det er jo litt godt også - å la dagene fly.

    Cam: Skal love deg at stormen kommer til deg om litt, det er uungåelig i din situasjon ;) hehe..

    klemmer til dere alle <3

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...