mandag 17. januar 2011

på hyllen


Hyllen på kjøkkenet har tydeligvis blitt favoritten min. Der skifter jeg stadig ut pynt og nips. Alt gjør seg der, liksom. Men kanskje burde jeg begynne å ta bilder av andre ting i huset også..? jaja, det kommer :)
er det helgens utskeielser som har tatt plass på hyllen. Sammen med budskap om vår og en verpesyk soldat


 Soldaten fant jeg på sommerhuset til mannens familie. Ingen andre ville ha den armløse eggemannen. Så dermed forbarmet jeg meg over han (LYKKE!). Vakker, ikke sant?

Det fine fatet som henger under hyllen er et av min mors bruktfunn. Bildet er av Borgund Kyrkje - kirken som mannen min og jeg giftet oss i for 5 og et halvt år siden. Dobbel lykke!


Finfin mandagskveld til deg! Dette blir en god uke. Det føler jeg på meg.

2 kommentarer:

  1. Så flotte ting :) Er også spesielt glad i å omgi meg med ting som betyr noe spesielt for meg og har en egen historie!

    Ønsker deg en flott uke!!!

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Som sagt før: eg likar den hylla!

    Finfin tirsdag til deg, snella!
    Klem Cam

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...