mandag 21. februar 2011

i dag

...har jeg lyst å dele en sang med dere. I spilleren ligger nemlig storebror sin Lisa Børud-CD med herlig og livlig musikk. Tekstene er litt barnslige og naive, som seg hør og bør på en barne-cd. Men sånt trenger også vi voksne innimellom. Av og til tror jeg vi tar livet litt for alvorlig. Sangen - og CDen - heter nettopp I DAG. En sang full av glede over dagen og livet. Dermed passer den fint en mandag når en urørt uke ligger foran oss :)



Åh for en herlig dag
ikke noe mas og jag
hodebry av alle slag
skal ikke stjele gleden
Jeg bruker fargekritt 
på det nye arket mitt
og det blir et bilde
som jeg liker

Ja i dag
kjenner jeg på nytt at jeg lever
så godt å være til
Ja i dag
er det nesten som om jeg svever
fordi alt er nytt i dag


Glad mandag til deg!

og tusen takk for responsen på lekekjøkkenet! I dag tror jeg vi må spise restemat ;)

2 kommentarer:

  1. Hei igjen! Tusen takk for koselig tilbakemelding. Synes du har en nydelig blogg, kommer til å bli her inne en stund=) Bokstaven du lurte på er kjøpt på denne bloggen http://www.jeanette-jeanetteshus.blogspot.com. hun hadde en S også til 500kr, så det er kanskje mulig å få tak den ennå. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Nå er jeg bare hELT overveldet og satt ut!! Har sendt deg en mail jeg, tusen millioner takk!! :)))

    Klme, Rosa

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...