lørdag 19. mars 2011

and the winner is:


Jeg er helt overveldet over at det var så mange som hadde lyst å være medlotteriet mitt! Takk for alle gode ord! Dette var moro.

I går ble det skrevet 83 lapper som alle fikk plass i en gjenbruks-skål. Storebror var stolt lotterisjef. Høylytt proklamerte han at det stod NOAH LEANDERbegge lappene.


Det gjorde selvfølgelig ikke det. For på den første lappen han trakk, stod det

Maria! Da ble det en body på deg. Du får se å krympe lillejenta di i vask slik at hun passer inn i den. Eeeeller så kan du evt gi den vekk i en veldig fin presang til noen andre ;)

lapp nr to, stod det:

Nummer Ni! Du får altså &-skiltet og en vimpelrekke.



Gratulerer!
Kontakt meg på e-post: jenny.aagedal@gmail.com, så vil gevinstene havne i postkassen ganske snart. 


Dere andre; Bedre lykke neste gang. *smil*


Ha en herlig lørdag alle sammen!
pusspuss

5 kommentarer:

  1. Oi,det var en veldig hyggelig overraskelse å våkne til en tidlig lørdags morgen!! :)

    Tusen takk, til både deg og lotterisjefen, som var veldig flink til å trekke. ;)

    Ha en kjempefin dag!!

    SvarSlett
  2. heldige vinnere!
    siden jeg ikke var en av dem
    lurer jeg på om du vil dele oppskriften til vimpelen? lurer på om jeg må prøve å sy en eller to selv til mine barn:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til heldige vinnere =)

    SvarSlett
  4. Gjett om Kristian også har den genseren som Noah har... Det er uten tvil favoritten hans :)

    SvarSlett
  5. I enjoy, cause I discovered exactly what I was taking a look for.
    You’ve ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day.

    Webclap.com
    Inzynierbudownictwa.pl
    Monsterindia.com

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...