lørdag 11. juni 2011

1 2 3 4


I helga har vi besøk. Av mormor og morfar (min mamma og pappa) som er barnevakter. Og av to søskenbarn. Dermed har vi barn i alderen av 1, 2, 3 og 4 år samlet under samme tak. Barnevakthjelp er høyt verdsatt

Ekstra kjekt når barnevaktene spanderer fine peoner på husfolket! Takktakk!


Nå er det innevær, og vi koser oss så best vi kan. Perle, leke med biler og leke mamma og babyløve.

Hendene fulle denne helga, med andre ord. Men jeg kommer sterkere tilbake på bloggen over helga (med bilder fra noe annet enn Iphone *smil*). Og jeg gleder meg til å lese meg oppderes blogger også!

Takk til alle som stemmer på meg på NiB. Det går an å stemme frem til 16. juni. Og velkommen til alle som deltar i min give away! Fortsatt mulighet til å melde seg på her

Strålende lørdag og god helg ønsker jeg dere alle. Håper dere er tørre og trygge. Flom og naturkrefter er ingen spøk.

Gode klemmer!

4 kommentarer:

  1. Hei
    Du har fått min stemme ;)
    Nyt tiden og kos dere!!
    klem klem

    SvarSlett
  2. Så kule bilder!
    Og ja, barnevakt er SÅ godt å ha inni mellom.
    Jeg fikk beskjed i kveld at jeg likevel har barnevakt til Glansdagen, så "Oslo here I come" ;)
    Ha en fortsatt fin pinse.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. jeg steeeeemmer!
    :)
    koz og klemz til deg fining

    SvarSlett
  4. Håper dere har hatt ei fin pinsehelg! :) Det ser og høres ut som den startet bra iallefall:) ...jeg drømte om slike perler i natt... hm. Vi brukte dem til å tette hull i hytta vår med de. Ironisk nok.
    :) Ønsker deg ei flott uke!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...