onsdag 8. juni 2011

i fint selskap


I dag stakk jeg av med det ene wildcardet i NiBs nominasjon av beste interiørblogg i kategori "interiør og hverdag". utrolig stas!! Lille meg :)

Tusen takk for gratulasjoner her på bloggen, på melding og epost.  For meg er det jo en stor utnevnelse og en seier i seg selv å havne i så flott selskap

Avstemmingen i denne kategorien, og i de andre flotte kategoriene har allerede startet. Stem gjerne på meg, eller på en av de andre fine bloggerne HER.

Resultatet av avstemningen blir avslørtNiBs store GLANSDAG 25. juni - årets store happening for interiørbloggere. Den dagen er jeg i bryllup, og har selv 6 års bryllupsdag. Dermed får jeg ikke med meg glansdagen, men jeg skal glitre litt sammen med min kjære og det fine brudeparet ;) 

Velkommen til alle som titter innom bloggen min i den sammenheng.
Og takk for hver en stemme! <3


KLeMm

16 kommentarer:

  1. Jeg har sett det! Superduperthærlig!
    Det er virkelig fortjent. Jeg råkoser meg her inne.

    Har allerde stemt på deg. Lykke masse til!
    Klæmmings :)

    SvarSlett
  2. G R A T U L E R E R og SÅ gøy!!
    Eg har stemt for å sei det sånn :)

    STOR klem Cam

    SvarSlett
  3. Gratulerer, dette er veldig velfortjent!! Du har fått min stemme. ;)

    SvarSlett
  4. Det er så fortjent! GRATULERER så masse. Jeg må innom bloggen din daglig. Du får en stemme av meg :O)

    SvarSlett
  5. Gratulerer snupp, har stemt på deg allerede jeg! :)
    KLEM

    SvarSlett
  6. Så gøy!! Gratulerer så mye!! Det er jo kjempespennende!! Skal stemme på deg jeg :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer! En stemme til deg fra meg! Sees sent i morgen natt...

    SvarSlett
  8. Hei, titter innom for å gratulerer deg med
    wildcard og nominasjonen til NIB konkurranse.
    Jeg var den andre som fikk wildcard, og ble
    så overrasket og så glad :)

    Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før,
    men syns du har en kjempeflott blogg :)
    Ønsker deg masse lykke til, og ha en flott
    uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Jippii... Du har fått min stemme også! ;) såå stas!

    SvarSlett
  10. Gratulerer kjære fine Jenny! Du har selvfølgelig min stemme. Jeg heier på deg og bloggen din!

    SvarSlett
  11. your blog and your home is great - i`ll come back again ;)

    dani

    SvarSlett
  12. Kjempeflott blogg! Gratulerer med wildcard!

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...