onsdag 24. august 2011

L O P P I S på ÅS


Denne uka er kort sagt hesblesende. Jeg er hjemme kun for å få en blund på øyet, før en ny arbeidsdag venter. Vi forbereder nemlig et stort loppemarked som går av stabelen i Ås Arbeidskirke på fredag. Her bugner det av vesker, sko, møbler, bilder, rammer, bøker, klær, stoffer, serviser, duppeditter, leker, lamper osv. Loppemarkedet er -om jeg skal si det selv; velorganisert. Det er tydelig at disse folka har vært lenge i gamet. Jeg har ansvar for lekeavdelingen - heldigvis en liten avdeling i den store sammenhengen ;)

I alle fall: Null tid til blogging. Men befinner du deg i området, så er Ås arbeidskirke stedet å være på fredag 15-19 og lørdag 10-15. Velkommen!

5 kommentarer:

  1. Jaaaaa vi kommer, vi kommer, vi kommer, vi kommer, vi er nästan där! Altså, enten fredag eller lørdag. Jepp!

    SvarSlett
  2. Oi, så spennende!
    Sikkert kjempemorro for deg dette,
    selv om det sikkert er travelt.

    Kos dæ! <3

    SvarSlett
  3. Å, loppis takker man vel aldri nei til. Kanskje jeg skal dra med meg Cecilie eller Carina eller noen andre ;)

    Kanskje vi ses :)

    SvarSlett
  4. Spennende!! Lykke til!!
    Jeg skulle veldig gjerne slengt meg med Elin, men vi skal på storfamilietur til Gøteborg i helgen. Håper jeg finner noen herlige skatter der... thihi :)
    klemklem Carina

    SvarSlett
  5. Hei på deg. Så akkurat regnsky innlegget ditt hos Høytrykk og du så kult! Herlig blogg du har her, his kommer jeg mer enn gjerne tilbake!

    Ha en toppers helg, den siste i august :)
    Signe

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...