onsdag 11. april 2012

happy pinning!

Pinterest er en gullgruve. Og den virker nesten utømmelig som sådan. Hver dag finner jeg nye diy's, nye bildeinspirasjoner, oppskrifter og så bortover. Ja, det bugner av billig moro!
Jeg digger innleggene som Kaptein Biff hadde med bokmerkedypdykk. De kan du finne her. Men det finnes jo enda mer der ute i det store internettet - så derfor kaster jeg meg ut i leken jeg også. Min første pin i serien "Happy pinning" er DIY kamerastropp.



Så enkelt, og så utrolig fin. Noe annet enn min sorte og signalgule Nikon-stropp. VIL HA. Må bare få tid til å lage først. Selve DIY'en finner du her, hos den fine bloggen Design Love Fest.

Og hvis du ikke er på pinterest enda; join in! Vil du følge meg på pinterest, så finner du linken i venstre sidebar.

Happy pinning!

7 kommentarer:

  1. Pinterest ER gull : )
    Helt hekta....

    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Heeeelt fortapt i pinterest...

    SvarSlett
  3. Pinterest er såååå moro! Jeg samler masse gode ideer til bryllup om et års tid. Plutselig er det moro å planlegge gitt!!
    Happy pinning!!

    SvarSlett
  4. Åh, det var hyggelig. Jeg savner dem nesten litt jeg. Men pinterest har lissom tatt over også.

    SvarSlett
  5. Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I’ll probably be again to read much more, thanks for that info.

    Beersmithrecipes.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...