mandag 25. juni 2012

sommerhuset






Jeg er så heldig at jeg har giftet meg inn i en familie med sommerhus på sørlandet. Huset ligger litt inn i landet, men ikke langt fra et vann. Et herlig og stille sted, helt perfekt for familieferie. I helgen var vi samlet hele storfamilien på sommerhuset. Da var det alt annet enn stille. Men det var en fin helg for både store og små.

Lørdag kveld gikk jeg og svigerinnene mine rundt i huset og låven og fant mange små og store skatter. Svigermor syntes bare det var gøy at vi kunne finne ting som vi hadde lyst på. Det var rett og slett som julekvelden, spør du meg! Skal vise frem mine funn om litt ;)

Nå er vi vel hjemme igjen, og har startet nedvask, rydding og småoppussing. Barnerommet skal fornyes og det er stas. Det blir nok ikke fritt for bilder derfra etterhvert, heller!

Ønsker dere alle en god juni-uke :)
pusspuss

2 kommentarer:

  1. Hello! I just would like to give a huge thumbs up for the great info you have here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

    Copytechnet.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...