fredag 6. juli 2012

f r i m i n u t t



I en småbarnsmamma hverdag, er friminuttene verdifulle. Ikke fordi jeg stadig vil ha fri fra barna, men fordi jeg trenger tid til å bare være meg. Et lite friminutt hvor mannen tar med barna ut på sykkeltur, eller hvor barna leker litt i hagen - det er gull verdt. Tid bare til å gjøre det jeg vil.
Til å lese, spise jordbær, se ut i luften. Bare være. Jeg elsker mannen min (blant annet) for at han gir meg slike friminutt innimellom.

Den søte lysestaken og svanen ble med fra brukthandelen på Ås for litt siden. Lykten fant jeg på kids sommersalg. Jordbærene er fra Norge og smaker fortreffelig, stemoren er fra hagen, og bladet er fra prix Birkeland. Men jeg tror de har det overalt :)

Og ja; Sofaen er ny. Den fikk jeg til 50% avslag på Bolia. Hvem sier neitakk til det?

Ta deg et friminutt du også da. Vi trenger det!

********
Dette er mitt bidrag til NiBs juli-utfordring. Trenger du tips til et godt friminutt, se her!
Og ja, dere skal få se sofaen enda litt bedre ganske snart :)

6 kommentarer:

  1. Nydelig innlegg!! Husker mamma hadde en likedan svane da jeg var yngre - nostalgisk og fin!:)
    God helg!
    Nattaklem fra Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, svanen er virkelig nostalgi i ordets rette forstand :) Hadde noen sånne vi også da jeg var liten.

      Fortsatt god helg til deg!

      Slett
  2. Det er herlig med noen friminutt til bare seg selv. Det fortjener vi. Og så kjekt med ny sofa. Kunne også tenke meg denne fra Bolia. Og for noen skatter du har fått i innlegget under her da. Helt fantastisk.

    SvarSlett
  3. Vilka fina bilder, älskar dessa ljusa rum - så skandinaviskt.

    SvarSlett
  4. Tak meget god hjemmeside, jeg kan virkelig godt lide denne skabelon, ser godt ud.

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...