tirsdag 11. september 2012

l y k k e l i g e omstendigheter


Er det ikke det de kaller det? Det har vært en ufrivillig lang pause her på bloggen. Og årsaken er så enkel som at jeg nå om dagen er under lykkelige omstendigheter. Disse omstendighetene har satt meg såpass ut av spill at når jeg ikke er på jobb, så ligger jeg stort sett på sofa eller i seng... Ære være supermannen - som nok en gang har vist at han er mer enn super. Han tar seg av barna fra A til Å, til tross pendling og travle dager på jobb. I tillegg står han for all matlaging og det av husarbeidet som blir gjort ;) Resten får vente.

I begynnelsen av mars venter vi altså vår tredje musketér - og vi gleder oss. Mor selv gleder seg også til at formen skal bedres, for kvalme og oppkast er ikke noe å klappe i hendene for...


For en god stund siden fikk jeg spørsmål fra Polarn o'Pyret om jeg hadde lyst å teste ut den nye nettbutikken deres og fortelle litt om hva jeg synes om den. Da benyttet jeg muligheten til å kjøpe det aller første babyplagget. En søt body og to par nusselige sokker - tenk at vi skal få holde en så liten en i armene våre igjen! Bodyen er som seg hør og bør temmelig kjønnsnøytral. Så får vi se; for viser det seg at det er en donkeyBOY inni der, så har vi allerede alt vi trenger ;)

Selv er jeg over snittet glad i nettbutikker. Spesielt for barn - for klærne ser ut til å sitte fint bare du kjøper riktig lengde. Polarn o'Pyrets nettbutikk er godt utarbeidet. Det er lett å finne frem i kategoriene som er delt inn i alder og kjønn. Det er også god merking av klær som er laget av økologisk bomull. Klærne er i god kvalitet - og så er det mange fine og lekne mønstre å velge i. Dessuten; bare to knappe dager etter at jeg trykte "bestill", lå klærne i postkassen. Effektivt!

Noe av det jeg likte best på nettbutikken var kategorien "brukte klær". Her er det mulig å selge/ kjøpe brukte POP-klær. Gjenbruk er tommel opp!


Da kryper jeg tilbake til redet, og så sees vi snart!
pusspuss


26 kommentarer:

  1. Å gratulerer så masse! Håper formen din bedrer seg raskt! Jeg venter en liten tass i midten av mars og gleder meg over at kvalmen, humøret og trettheten gav seg etter boken etter de tre første månedene - juhuu!

    SvarSlett
  2. Hvor dejligt for jer, stort tillykke med det og velkommen tilbage til blogland :-)

    SvarSlett
  3. hurra, gratulerer! da er vi to:)
    her kommer tredjemann i begynnelsen av februar, så jeg er heldigvis ferdig med kvalmen. men trøttheten.....ååååh, det er så vanskelig å holde seg våken.
    jeg har jo to jenter, og nå kommer det er liten gutt! kanskje det blir omvendt med deg? ;)
    maria/zoopayne

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at dere venter en gutt! Gleder meg til å følge deg! Klem

      Slett
  4. Gratulerer !
    Så morsomt at dere skal bli 5 :)
    Ikke godt å se at du er så dårlig..
    God bedring , det går jo over en gang.. i alle fall får det et godt resultat ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse! Så moro med 3.mann :) Vet alt om svangerskapskvalme, for meg har svangerskapene vært skikkelig slankekurer - håper du slipper det gjennom hele perioden.
    Lykke til videre :)

    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, svangerskapskvalme suger :/ Takk for gode ønsker!

      Slett
  6. Gratulerer så mye! Spennende p e hva det blir da! Og masse lykke til. Håper formen kommer seg....ikke noe kjekt å ha det sånn....det vet jeg!

    SvarSlett
  7. Å, gratulerer så mye! Dere har en herlig tid i vente. Vi er fortsatt i lykkerus etter vår 3.gutt kom til verden for 5 uker siden. Tre kule gutter er herlig :o)
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye!!! Så fantastisk!! Stakkars deg som er så dårlig. Det er PYTON. Du har min fulle medfølelse. Og det er bra med en supermann. Her har mannen lagd to middager i dag og ryddet, med jeg har ligget på sofaen og ikke gjort noe. Kynnerene har satt inn for fullt, og jeg må ta det litt med ro så frøkna ikke kommer helt enda. Da er det godt med en supermann. Ta godt vare på deg selv!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff - kynnere er slitsomt... Håper det roer seg. Hurra for supermenn :)

      Slett
  9. Hei snuppa!

    Og gratulerer så utrolig mye!!! Håper formen kommer seg etterhvert nå, krysser fingre og tær for deg<3

    Klemmer i fleng, Rosa

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mykje med ein ny på veg. Håper at formen kjem seg snart!

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med en liten på vei! Håper formen din bedrer seg snart, så du kan nyte graviditeten og ikke minst komme deg ordentlig til hektene igjen! :)
    Ønsker deg ellers en flott, ny uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  12. Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally – taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.

    Wiki.ironrealms.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...